Nicepvp.ench.pl

Najlepszy polski serwer PvP na wersję 1.5.2

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2016-08-01 15:23:37

Kamcio106
Administrator
Dołączył: 2016-07-31
Liczba postów: 9
AndroidChrome 51.0.2704.81

Wymagania i zasady składania podań i rekrutacji

  Szanuj czas Administracji!

Zanim przystąpisz do napisania podania zapoznaj się z Ogólnymi Zasadami składania Podań i rekrutacji. Pisz podania zgodnie ze wzorem! Jeśli nie masz bladego pojęcia na temat pluginów lub nie wiesz jak być Policjantem to NIE PISZ PODANIA!

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

TRZEBA OBOWIĄZKOWO ZNAĆ 11 PRZYKAZAŃ POLICJANTA
ORAZ ODPOWIEDZIEĆ NA WSZYSTKIE PYTANIA NA ROZMOWIE REKRUTACYJNEJ!


-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Ogólne zasady składania Podań i Rekrutacji

1. Musisz mieć ukończone 14 lat.
2. Podań nie mogą składać osoby, które pełnią funkcje na innych serwerach, posiadają serwery własne, bądź pełniły wcześniej funkcje na serwerze craftpvp.ench.pl. Takie podania są z automatu odrzucane.
3. Podanie składaj na jeden z wybranych serwerów, na którym grasz. Nie na wszystkie na raz.
4. Zanim złożysz podanie, musisz mieć napisane minimum 10 sensownych postów na forum oraz 3 wątki. Pamiętaj! Nie może to być spam.
5. Podanie musi być napisane według wzoru zamieszczonego poniżej. W temacie wpisz [Policja]TwójNick
6. Nie kłam w podaniu, nie twórz multikont. Takie praktyki bardzo szybko wychodzą na jaw, a jest to tylko strata Twojego i naszego czasu.
7. Jeśli odrzucono Twoje podanie, kolejne możesz złożyć za 3 dni. W każdym nowym podaniu należy napisać, że jest to kolejne podanie oraz napisać, co się zmieniło. Pisanie podań w krótszych odstępach czasu będzie karane!
8. Nigdy nie pisz do administracji by sprawdzili Twoje podanie. Czasem podania są sprawdzane po jednym dniu czasem po tygodniu. Moment ich sprawdzenia zależy wyłącznie od Nas. Nigdy też nie dopytuj się, kiedy zostanie sprawdzone Twoje podanie. Jeśli nie potrafisz uszanować czasu administracji to nie jest to miejsce dla Ciebie.
9. Na rekrutację zgłaszasz się na Skype dopiero po zaakceptowaniu podania przez administrację. Po zalogowaniu na Skype czekasz na osobę, która zaakceptowała Twoje podanie.
10. Rekrutacja jest w każdy weekend w godz. 16.00-20.00.
11. Obecność na Skype jest obowiązkowa, zarówno przed chęcią wstąpienia do administracji jak i po otrzymaniu rangi. Musisz być w stałym kontakcie z graczami i administracją.
12. Ranga jaką otrzymasz i czy w ogóle ją otrzymasz jest zależne tylko i wyłącznie od Nas.
13. Rangę na serwerze otrzymasz wyłącznie od osoby która Cię zrekrutowała.
14. Po pozytywnym przejściu całego procesu rekrutacji otrzymujesz rangę na okres próbny, który trwa około 7-14 dni.
15. Musisz znać komendy pluginów Essentials, WorldEdit i WorldGuard

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot